page contents - خرید پستی نگهدارنده توری مدل Strong
نگهدارنده توری مدل Strong
  • نگهدارنده توری مدل Strong

    ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت، با ماندگاری بالا

    قابل استفاده داخل اتومبیل و سطوح صاف و تميز

    توری کشی محکم


    قیمت : 24000 تومان



    نگهدارنده توری مدل Strong در داخل ماشین و سایر سطوح از جمه دیوار، شیشه و... به راحتی نصب شده و امکان در دسترس قرار دادن اجسام کوچک مانند کارت، سیگار، گوشی موبایل و... را فراهم می‌کند. بیشترین کاربرد این محصول در داخل اتومبیل می باشد که می توانید آن را بر روی درب یا ... نصب کنید و موبایل یا سایر اجسام کوچکتان را درون آن قرار دهید. نصب این محصول بسیار آسان بوده و با استفاده از چسب دو طرفه ای که بر روی آن قرار دارد انجام میگیرد.


    قیمت : 24000 تومان


    ویژگی های نگهدارنده توری مدل Strong :
    - ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت، با ماندگاری بالا
    - قابل نصب روي در ماشين و سطوح صاف و تميز
    - نصب آسان و ظاهری زیبا
    - توری کشی محکم
    - ابعاد: 19 در 8 سانتی متر
    - چسب قوی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 24000 تومان


    فوم ضد خش اتومبیل Dr.Cleaner جدیدترین محصول برای صاف و تمیز کردن یا از بین بردن خط و خشهای روی ماشین است که وسیله ای فوق العاده و جادویی می باشد که بدون نیاز به مراجعه به صافکاری و صرف هزینه های گزاف می توانید خودروی خودتان را مثل روز اول صاف و یکدست نمایید.

    قيمت : 59000 تومان
  • مینی جارو برقی فندکی خودرو ابزاری بسیار کاربردی برای تمیز کردن فضاهایی که دسترسی به جارو برقی ممکن نیست ، با استفاده از این جارو می توانید به راحتی کثیفی داخل خودرو خود را تمیز کنید ،حتی بین صندلی ها که دسترسی سخت هست با استفاده از سری باریکی که به همراه دارد به آسانی تمیز می شود.

    قيمت : 399000 تومان
  • چراغ سولار حیاطی و باغی با رنگ نور زرد طرح شعله متحرک آتش که بخاطر حالت کم و زیاد شونده تابش دقیقاً یادآور نور مشعل خواهد بود. در قسمت بالایی محصول یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز نور خورشید را جذب نموده و از طریق آن باتری داخلی خود را شارژ می نماید.

    قيمت : 299000 تومان
  • قاشق اندازه گیری پیمانه دو طرفه spoon برخی از مواد را نمی توان با پیمانه های اندازه گیری اندازه گرفت و باید برای اندازه گیری این مواد مثل نمک، بیکینگ پودر، جوش شیرین .... که در مقیاس کم مورد استفاده قرار می گیرند ..

    قيمت : 89000 تومان
  • باکس لباس و شلوار داخل کمد یک جعبه پارچه ای بسیار مقاوم اما سبک و کم حجم به شکل مستطیل با ابعاد طول 40، عرض 25 و ارتفاع 24 سانتی‌متر می‌باشد که دارای اسکلت داخلی جمع شونده است که علاوه بر حفظ شکل ظاهری باکس، استحکام بیشتری نیز ایجاد می‌نماید.

    قيمت : 189000 تومان
  • امارگیر سایت