page contents - خرید پستی پاوربانک طرح شیائومی 10400
پاوربانک طرح شیائومی 10400
  • پاوربانک طرح شیائومی 10400

    مناسب برای انواع گوشی ها ، تبلت ها و ...

    دارای چهار نشانگر میزان شارژ

    ظرفیت 10400mAh

    (ظرفیت تضمینی 5000mAh)


    قیمت : 169000 تومان



    پاوربانک یا شارژر همراه وسیله ای است که این روزها حضور و وجود آن در کیف و در میان وسایل همراهمان، ضروری است زیرا با وجود استفاده طولانی مدت از گوشی و یا تبلت با کمبود شارژ مواجه خواهیم شد و این مسئله به لطف وجود پاوربانک به راحتی مرتفع می شود. در منزل، محل کار و یا هرجایی که هستید هیچگاه بدون شارژ نخواهید ماند. این پاوربانک با طراحی بسیار شکیل دارای ظرفیت 10000mAh (ظرفیت تضمینی 5000mAh) می باشد که می تواند همراهی قدرتمند و با کیفیت برای موبایل یا تبلت شما باشد.


    قیمت :
    169000 تومان


    ویژگی های پاوربانک طرح شیائومی :
    - مناسب برای انواع گوشی ها،تبلت ها و...
    - ظرفيت 10400 ميلي آمپر ساعت
    - ظرفیت تضمینی 5000mAh
    - دارای نشانگر میزان شارژ
    - ظاهری فانتزی و جذاب
    - بدنه آلومینیوم


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 169000 تومان


    کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

    قيمت : 59000 تومان
  • استفاده از تلفن‌های همراه برای رانندگان نه‌تنها خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است، بلکه برای ایمنی و سلامت راننده، سرنشینان و عابرین پیاده تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت هندزفری‌های سیم‌دار و بی‌سیم می‌توانند راه چاره‌ای برای این مسئله باشند؛ اما مسلما مواردی وجود دارد که لازم است نگاهتان را از جاده برگردانده و به صفحه‌نمایش گوشی‌تان دقت کنید.

    قيمت : 89000 تومان
  • این محصول وارداتی بوده و جنس بدنه پلاستیک و جنس چرخ فلزی ضد زنگ بوده که با چسب دوطرفه قابلیت محکم شدن در جای خود داره ، همچنین جای دو سوراخ پیچ تعبیه شده که بتوانید با پیچ در جای خود محکم کنید

    قيمت : 89000 تومان
  • هندزفری بلوتوث Arched به شکل مستطیل طراحی شده است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. روی این محصول خطوطی نقش بسته‌اند تا ظاهری ساده و خسته‌کننده نداشته باشد. این هندزفری ابعاد 4.3 × 1.4 سانتی‌متری دارد که برای یک هندزفری ایده ال محسوب می‌شود.

    قيمت : 99000 تومان
  • نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت، این بازوهای انعطاف پذیر با امکان تغییر حالت می توانند به شکلی تغییر حالت دهند که از پایه به عنوان نگهدارنده رو میزی گوشی و یا دستی استفاده کرد. در قسمت میانی این بازویی، فوم زخیم و نرمی وجود دارد1 که باعث می شود پایه از روی میز لیز نخورد یا باعث اذیت و ایجاد فشار در کمر و گردن نشود.

    قيمت : 99000 تومان
  • امارگیر سایت