page contents - خرید پستی هودی خزدار مردانه Red
هودی خزدار مردانه Red
  • هودی خزدار مردانه Red
     
    طراحی ساده و بسیار شیک
     
    دارای جیب و کلاه

    فری سایز (مناسب L/XL)


    قیمت : 149000 تومان


    یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی خزدار مردانه Red با رنگ قرمز و با طرحی ساده عرضه شده است و با جنس فوق العاده عالی پنبه خار خورده و یقه خزدار یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود. این هودی با انواع شلوار و استایل هماهنگی دارد و مناسب فصل می باشد. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای لارج و ایکس لارج عرضه شده است. ویژگی دیگر این هودی آستین مدل فینگر آن می باشد.

    قیمت : 149000 تومان


    ویژگی های هودی خزدار RED :
    - فری سایز (مناسب L/XL)
    - دارای کلاه و جیب
    - قد هودی : 80 سانتی متر
    - قد آستین : 67 سانتی متر
    - عرض شانه : 49 سانتی متر
    - آستین مدل فینگر
    - جنس: نخ و پنبه



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان
  • این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Black ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • امارگیر سایت