page contents - خرید پستی بافت مردانه Yarin
بافت مردانه Yarin
  • بافت مردانه Yarin

    طراحی سه رنگ فوق العاده شیک

    بافت بسیار ظریف و برجسته

    مناسب فصل


    قیمت : 35000 تومان



    این بافت زیبا با نوار های سه رنگ بر روی آن جلوه ای ویژه داشته و مورد پسند جوانان خوش پوش و جویای مد قرار گرفته است و به صورت فری سایز عرضه شده است. الگوی بافت در دو نوار بالایی به صورت راه راه و در قسمت پایین بافت به صورت لوزی می باشد که نمای بسیار زیبایی به این بافت خاص بخشیده است.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه Yarin:
    - طراحی سه رنگ و بسیار شیک
    - بافت بسیار ظریف و برجسته
    - فری سایز (مناسب لارج تا ایکس لارج)
    - شانه تا شانه: 50 سانتی متر
    - قد بافت: 67 سانتی متر
    - زیر بغل تا زیر بغل: 53 سانتی متر
    - طول آستین: 60 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد. این کفش به خاطر دور دوزی که دارد بسیار با دوام بوده.

    قيمت : 129000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار PUMA با جنس مکلون با رنگ مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • امارگیر سایت