page contents - خرید پستی بافت مردانه Yarin
بافت مردانه Yarin
  • بافت مردانه Yarin

    طراحی سه رنگ فوق العاده شیک

    بافت بسیار ظریف و برجسته

    مناسب فصل


    قیمت : 35000 تومان



    این بافت زیبا با نوار های سه رنگ بر روی آن جلوه ای ویژه داشته و مورد پسند جوانان خوش پوش و جویای مد قرار گرفته است و به صورت فری سایز عرضه شده است. الگوی بافت در دو نوار بالایی به صورت راه راه و در قسمت پایین بافت به صورت لوزی می باشد که نمای بسیار زیبایی به این بافت خاص بخشیده است.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه Yarin:
    - طراحی سه رنگ و بسیار شیک
    - بافت بسیار ظریف و برجسته
    - فری سایز (مناسب لارج تا ایکس لارج)
    - شانه تا شانه: 50 سانتی متر
    - قد بافت: 67 سانتی متر
    - زیر بغل تا زیر بغل: 53 سانتی متر
    - طول آستین: 60 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • شال زنانه Horan مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • امارگیر سایت